Wednesday, June 17, 2009

Noutati...



Intr-o lume noua, noi provocari profesionale si personale....m-am vazut nevoita sa-mi schimb drumul de urmat...
Ma pasiona pe mine de multi ani...cam tot ce tine de casa, de crearea unui spatiu armonios de a trai...ecologic ori nu, green ori ba....tocmai din acest motiv voi incerca sa fac din aceasta pasiune o profesie!

Interior design, interior decorating, feng shui....sa nu uitam arta culinara, care va ramane marea mea iubire; vor fi noile mele preocupari de acum inainte!
Pentru ca inca America ofera sanse pe care nu prea le gasesti la orice pas , voi incerca sa fac fata provocarii de a trai aici. Si nu-i deloc usor sa te adaptezi, va spun eu!
Este un proces care va dura ani...sper ca voi, prietenii mei virtuali veti fi alaturi de mine!

This is the first step!I'm very proud of me!


5 comments:

laly said...

Uite cum afla lumea noutati:)
Bravo:)
Si bine ca macar aici pot sa postez
Te pup

Ana Thomas said...

Sar'manaaaaa!
Pup fata draga!

laly said...

Alooo, te apuci sa decorezi Oregonul? Bravo, bravo, fa-l praf :)
Te pup back, mai da-mi detalii despre asta pls

Paul said...

Viata este o continua zbatere, lupta pentru supravietuire este dura, frumusetea ei este cum stim sa invingem incercarile ce ni se ivesc in cale.

Jack T said...

Hallo Ana,

l-am gäsit si am gäzit si Surprizä inäuntru.Ci Intirziere ( sorry) doresc sä te felicit pentru Pasul si Performanta care ai fäcut.
Iti doresc tot Succesul pe Drumul ästa si Pasiunea sä nu te päräseascä.

Salutäri Jacob
#