Thursday, April 1, 2010

HOME MADE HUMMUS...
















9 comments:

Judy (Erzsébet Iudith Fat) said...

Bun trebuie sa fie...nu am facut niciodata desi am primit o punga de humus!!!Cred ca o sa incerc reteta ta!!!

Sa ai un Paste Binecuvantat!!!
Te imbratisez!!!

Ana Thomas said...

Draga mea Judy, este intr-adevar, tare bun si foarte sanatos.
Se face din naut...o sa postez reteta cat mai curand, am facut trei feluri, cu usturoi, cu ardei iute si cu ardei gras rosu...
Iti doresc din suflet, sarbatori cu bine, lumina si multa sanatate!
Imbratisari!

Ana said...

Lumina in suflet si in viata, draga mea!
Praznic cu sanatate si bucurie!
Hristos a Inviat, bucuria mea !

ai si niste premii la mine, cu drag

Elena Toma said...

Hristos a inviat, Ana! Mi-ai facut o mare bucurie ca ai trecut pe la mine cu un gand bun in zi de sarbatoare, tocmai de acolo de departe.

Nadji said...

I like your blog.
Ill' come back.
See soon.

Anonymous said...

hey, tartoras, arata lovely hummus-ul tau!! si eu sunt fan, am o punga de naut si un borcanel de tahina prin casa, cumparate de vreo 3 luni si nu m-am invrednicit sa-mi fac singura...:)) stii ca e prima data cand vad usturoiul taiat asa?! arata foarte fain!!

asteptam reteta!! pluuuuuus reteta de paine de casa!!

pupici!

Unknown said...

ce bine arata :X

lorenabr said...

Am facut si eu de multe ori si e tare gustos :)

lorenabr said...

Oh by the way I gave you a blogger award for your cooking. Enjoy!